Alla inlägg under mars 2009

Av Amanda - 30 mars 2009 18:38

hejsan:P

Idag var vår klass på naturskolan och där skulle vi göra upp eld utan tändstickor (eller tändare)! Det gick faktiskt bättre än var jag trodde:)

Sen va jag och Anna när vi slutade kvart över ett! Vi gick hem till henne och lekte med kurre och harald sen åkte vi hem till mig och där hemtade vi min cykel och lämnade klaras nycklar som hon hade glömt:P Sen åt vi på pizzanXD Gott


@zzie

Av Amanda - 29 mars 2009 13:37

Hej!

Igår var jag och min familj inne i stan och shoppa lite:P vi köpte en ny köks lampa och åt på ett mysigt fik nere på söder:D Sen åkte pappa och jacob hem så att jag och mamma skulle få shoppa!

Inköpen:

En blå skinnjacka

En blå t-shirt

Åksjuktabletter som jag ska ha när vi åker till öland i påskXD

 (öland) Vi har ett landställe där, och nu ska vi alltså åkaner dit nästa vecka!


@zzie




Av Amanda - 27 mars 2009 09:59

Hej!

Just nu känner jag mig bara glad (inte för att jag inte är i skolan) men för att jag bara känner så:)

Som idag är Diggis sprang ut och sprang omkring och var super gald bara för att jag kom:´)

Puss på er alla som gör mitt liv så bra!!!!!


@zzie

Av Amanda - 26 mars 2009 09:28

Hej!

Status: fortfarande sjuk:S  Jag har ingen aptit och jag är trött och har huvudvärk...

Jag kigger mest i sängen och gör ingenting. Men nyss var jag faktiskt ute och tittade till Diggis, hon var lite butter men sen när jag lyfte ut henne blev hon gladare och ville ha lite lavendel:)

Själv är jag inte sugen på någontig just nu... undrar hur mycket jag har gått ner under de här dagarna, jag har baa ätit några mackor!

Jaja, vi hörs. Hej!


@zzie

Av Amanda - 24 mars 2009 13:34

Hej! Nu har jag skapat en ny blogg:P 

Just nu är jag sjuk, har ingen aptit och är lite snurrig, men det känns ättre nu. Det var lite synd att jag missade slöjden för den är kul, jag gör ett skåp där.

Nu ska jag vila mig lite, tror jag. PÖSS!


@zzie



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Pea?
 Så hett!
 Nja... inte min grej
 Pea?
 Det heter playahead!
 Skriv i min GB!
 What?! det är farligt!
 Har det för att alla andra har:S
 Trååkit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards