Alla inlägg under april 2009

Av Amanda - 29 april 2009 15:06

jaha, då var man själv igen...

men är man ensam så är man.

Av Amanda - 27 april 2009 08:18

Ok, då var dags igen...

I helgen har jag varit på ekbacken med mattis, anna, klara och lovisa vi spelade lite brännboll sen gick matilda hem och vi andra gick hem till mig utom anna för hon skulle äta på resturang (det gjorde jag också i lördags:P)

Planer för veckan då:

mån: stinsen ´(mamma ska gå med jacob men jag får pengar och ska handla själv!!)

tis: volley

ons: nån english afternoon på skolan, då ska vi dricka afternoontea

tors: volley

fre: leeeedig!!!


@zzie

Av Amanda - 25 april 2009 01:18

Heej!

Jag lanar just nu med mina kompisar:P Jag har druckit latte med daim och en halv cocacola oh godis och en munkXD så därför är jag piggiliin!

Vad ska jag skriva? vi har superkul....

Det var väl det mästa... ja juste, i början av laningen tittade jag på talang, den som var bäst var hon han med korten och lila hår eller den där flickan som var nästan först:P

@zzie

Av Amanda - 22 april 2009 08:44

Åh hej...

 Jag är hemma idag igen:( jag undrar när jag ska vaccinera mig då...?

Jag tittar på vakna med the voice, de pratar om solglasögon (...) Litye booring men har inget annat att göra. Kanska jag loggar in på pea eller gör nån styling på taaz eller nåt...


@zzie

Av Amanda - 21 april 2009 17:42

Im sick!


Ja, jag var ju i falköping och där tror jag att jag åt en dålig räkmacka men nu känner jag mig trött och bara sjuk...

@zzie

Av Amanda - 17 april 2009 13:56

ÄR DOM BRA ELLER INTE? SKRIV EN KOMENTAR, PLIZZ?






Av Amanda - 17 april 2009 13:15

Heeej!!


Idag skippa jag helva skoldagen för att jag ska till FALKÖPING<33

Jag o Moa ska ta tåget från norviken och åka in till centralen och vid spottkoppen ska vi träffa laget:P därifrån åker vi till falköping och vi spelar våran första match i morgonXD


@zzie

Av Amanda - 16 april 2009 21:14

ooopps! Jag glömde ladda upp bilderna från öland, orkade inte...

Idag hade vi möte med PS! (passion for sound) vårt band, den här gången klarade vi att sjunga och spela hela låten, den är suuper bra. och så tog vi foto!!!!!!!!!!!!


azzie

Presentation

Omröstning

Pea?
 Så hett!
 Nja... inte min grej
 Pea?
 Det heter playahead!
 Skriv i min GB!
 What?! det är farligt!
 Har det för att alla andra har:S
 Trååkit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards