Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

090514

Av Amanda - 14 maj 2009 14:41

Heej:D


Idag har det varit en helt vanlig dag... vi fick rita på matten för att killarna hade killsnack och förra gången när vi hade tjejsnack fick dom ha rast^^

aja nu är det iallafall dags för volley:P och i morgon ska Lovisa ha en holywood fest, då lägger jag upp några bilderXD

Sen på lördagen ska jag spela match...


@zzie 

 
 
klxdgfuigfd

klxdgfuigfd

15 maj 2009 11:44

Det var en rolig dag för att vi inte hade lektionere:)
Kramissar:9

http://hgfdkjop

 
Ingen bild

AMANDAS ÄLSKLING!XD

15 maj 2009 22:42

LYCKA TILL PÅ LÖRDAG ÄLSKLING!!! XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 juni 2009 10:21

Hej på er alla människor!! Ledsen att jag nt har skrivigt på llänge men jag har bara nt hat tid eller lust:P Aja... nu sitter jag hemma och är sjuk, nt kul:( jag fick åka hem tidigare från boda borg för att jag mådde skit dåligt Men men, och i helge...

Av Amanda - 1 juni 2009 08:19

Hejhej! ledsen om jag inte har skrivit på länge, jag hade bytt lödenord till bloggen och sen kommer jag inte ihåg detXP Iallafall har det varit en suupersköön helg! typ 30 grader i solen!! I lördags  hade jag tråkit för inga ompisar va hemma:( så på...

Av Amanda - 20 maj 2009 08:08

Hejhej:P    jag till tandläkaren:S Och ska jag vara med Anna och Klara, igår bestämde jag med Klara men jag kom på att jag sa till Anna att vi kunde göra nåt i söndas... Och så ska jag åka till kolmården!!   aamanda ...

Av Amanda - 19 maj 2009 14:31

Hej hej:P   Idag har vi haft basket-och-innebany turnering... var väl inte så kul. Och sa har vi haft utagning till melodifestivalen! vi gick vidare för vi var dom ända som hade en egen låt:D men sen sa typ Gurra (vår musik lärare) att vi änå vara ha...

Av Amanda - 19 maj 2009 08:19

Hej hej!!   Ja, igår va vi ju på översjön med skolan och det började rengna så vi fick sluta en timme tidigare:D Sen gick jag, Lovisa och Anna till musiken och repa en sista gång innan utagningen imorgon:P Sen när jag kom hem var jag med Lovisa lite ...

Presentation

Omröstning

Pea?
 Så hett!
 Nja... inte min grej
 Pea?
 Det heter playahead!
 Skriv i min GB!
 What?! det är farligt!
 Har det för att alla andra har:S
 Trååkit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards