Alla inlägg under juni 2009

Av Amanda - 8 juni 2009 10:21

Hej på er alla människor!!

Ledsen att jag nt har skrivigt på llänge men jag har bara nt hat tid eller lust:P Aja... nu sitter jag hemma och är sjuk, nt kul:( jag fick åka hem tidigare från boda borg för att jag mådde skit dåligt

Men men, och i helgen har jag bara suttit framför tvn och hostat.

Juste! grönanXD vi va ju på grönan i onsdags med volleyboll laget, här är lite bilder:P

Åkte insane *stolt* den va skit kul åkte den tre gg med Moa<33

Lite senare på kvällen, ären inte fin?

2009  har varit ett superbra år hitills för att...

...Skapa denna blogg

...Fick "mvg" i alla ämnen

...Grönan

...Boda Borg (fast inte superkul att jag åkte hem)


Aamanda




Av Amanda - 1 juni 2009 08:19

Hejhej!

ledsen om jag inte har skrivit på länge, jag hade bytt lödenord till bloggen och sen kommer jag inte ihåg detXP

Iallafall har det varit en suupersköön helg! typ 30 grader i solen!! I lördags  hade jag tråkit för inga ompisar va hemma:( så på kvällen åkte min foamilj till stan och vi gick runt där i kanske en timme sen ville vi ha glass så vi gick runt och letade efter en glass kiosk, efter två timmar hittade vi en 7-eleven men vi ville nt ha glass där så vi kom till ett fik som hade öppet till 22.00 så då tog vi där istället:)

Sen på söndagen åkte jag o pappa till stinsen och köpa grejor till min skolavslutning, jag kommer ja en blommönstrad klänning från gina (vit) och ett par vita leggings, med pärlörhängen och en liten rosett i håret:P

Och sen ringde jag till klara och då åkte vio till ravan och bada!

också hittade jag ett  hm kort:)


aamanda(ändra namnet)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Pea?
 Så hett!
 Nja... inte min grej
 Pea?
 Det heter playahead!
 Skriv i min GB!
 What?! det är farligt!
 Har det för att alla andra har:S
 Trååkit

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards